1 år 12 månader 52 veckor 365 dagar 8760 timmar.

Tänk att för exakt ett år sedan blev det du och jag.
Det är helt otroligt att tiden går fort! Men det gör det när man är lycklig.
Du gör mig till världens lyckligaste människa Tilda.
Du får mig alltid att le och skratta. Har aldrig tråkigt med dig, vad vi än gör så har jag alltid kul med dig.
Du ska bara veta att du är mitt allt. Kan verkligen inte tänka mig en enda sekund utan dig. Ingen Tilda, ingen Alex.
Vad jag än gör tänker jag alltid på hur underbar flickvän jag har och hur lycklig jag är.
Du är det bästa som har hänt mig.
Jag är helt målös.
Jag älskar dig verkligen Emma Tilda Neale och det kommer jag alltid att göra.
My life will be incomplete without you here <3

Kommentarer
Postat av: Tildis

Älskar dig tusen gånger mer min älskade alex,! ska pussa sönder dig när jag ser dig :* <3

2011-03-29 @ 12:42:03
URL: http://tildaneale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0