Kaos!

Har varit ovanlig trött på sistone, men vet inte vad det kan beror på.. Kanske beror det på att jag bara pluggar om dagarna, sover för lite och äter för lite? Kanske kanske. Idag tänkte jag faktiskt hinna med att gymma, plugga och kollar på lite film men så händer det en typisk grej att när jag kom hem så tänkte jag att jag kan väl lägga mig på soffan och vila någon minut. Men när jag väl kolla på klockan så visar det sig att hon redan är 19.30! Ångest! Jag hade råkat somna och sov alldeles för länge... Så nu får man skippa gymmet och börjar plugga istället men min gärna säger mig att den inte riktigt orkar med det men jag måste börjar någong ång och det är lika bra att göra det nu så att man få det gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0