Rumpa.

Har inte mått så riktigt bra idag så jag blev hemma. Har väl inte hänt så mycket, har hunnit med gym och plugg idag. Jag fick även åka till en läkare där jag skulle få en spruta mot min pollenallergi. Ja ni som känner mig vet ju att jag dö av pollenallergi varje år ifall jag inte få någon medicin. Jag brukar faktiskt glömma ta medicin så mamma bokade en tid hos en läkare för någon dag sen så att jag skulle få en spruta mot min pollenallergi. Det sägs att efter man har tagit sprutan behöver man inte ta någon medicin. Ja, jag gjorde det idag men det konstiga är att jag fick sprutan på RUMPAN! Så nu kan jag bara sitta med den ena skinkan! Konstigt nog så känns det bedövad på den skinkan jag fick sprutan på....

Kommentarer
Postat av: - nina

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

2011-05-05 @ 02:44:52
URL: http://eatmerawlikesushi.blogg.se/
Postat av: jompy

hahahha seriöst

2011-05-05 @ 22:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0